BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 11, 2009

hi world


well it has been a long time i nvr open my blog well my N level has started since last mon. it was a easy and some of them is difficult paper. well now i'm having my 3 days holiday so stay at home spring cleaning the house and also clean my room that is in a mess ( macam org 1tahun tk pernah kemas), also help my mother with the biscuit and also cake for hari raya WOW! this year my mum make my favourite cookies yippy!!. this few days i dunno why i'm so lazy to go out and since last tues i feel unwell till now i'm having headech..

well nvr mind than jus wanna share my taught: sebernarnye aku ni benci seorg tu dia asyik nk lawa je mean pakai make-up kat sekolah etc EEEE benci say!! even exam time dia masih boleh marah kawan baik aku gare2 tk dapt cari tempat duduk dia ( wat a stupid thing) kesian kawan baik aku tu. dah lah pakai skirt pendek org kate tk cukup kain ke pe hahahha.
yg lagi satu aku tk suke dia punye perangai mean bile silent reading dia suke mintak satu lelaki nii suratkhabar sedangkan lelaki tu nk bace surat khabar tu " mamang kurang ajar betul lah dia nii gi sekolah sakat nk lawa ke EEEEE"

0 comments: